2 dagar kvar

    Inlägget skrivet:2008-12-22 23:00:50

Är du äntligen hemma hos mig. Efter att varit ifrån Johan ett bra tag nu, känns det underbart att vara tillbaka i hans famn igen! Det har verligen inte varit min dag i dag, har jobbat flera dagar nu så kroppen eller huvudet hängde inte riktigt med. Vid stängning skulle jag ta rulltrappan ner för att titta till så allt såg bra ut, men halvvägs nere kommer jag på att allt är klart och börjar springa upp för rulltrappan istället. Det går lite väl snabbt, så ramlar och får lov att slänga mig upp på platformen för att inte följa med rulltrappan ner. Som tur var så var det endast Alan som såg det hela.. Lyckades även sätta på larmet när vi skulle låsa ytterdörren, så det tjöt som bara den.
Men nu är jag iaf ledig i minst 3 dagar, så det ska bli hur underbart som helst. Ska verkligen vila upp mig och njuta av julen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback