Jul stress

    Inlägget skrivet:2008-12-16 13:02:49

Idag är det min första lediga dag på 9dagar, eller ledig och ledig, hemma från praktiken i alla fall. Är verkligen helt slut, orkar inte jobba så pass mycket jag har gjort, sen all stress inför julen hjälper ju inte dirket. I dag ska jag iaf försöka samla på mig lite krafter samt fixa lite inför julen. Har stor städat nu på morgonen, med hjälp av Johan. Sen om en stund ska vi ut och handla lite julklappar. I kväll blir det sedan julskinka, vår första julskinka, får se hur det går :)

Igår hade vi turen och fick Hannes Öhman på besök under träningen, han hade skott träning med oss.. Det var en riktigt kul träning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback