Julen 08

    Inlägget skrivet:2008-12-25 14:01:21

Så då var julen över, har inte så mycket släkt så det blir endast en dags firande. Man längtar till julen och ser alltid fram i mot den, men när den väl är här känns den oftast ganska tråkigt och onödig. Så nästa år blir det förhoppnings vis en resa till något varmare land.
Julen spenderades med Johan, min syster och hennes pojkvän samt Tobbe och mamma. Den vart en enkel jul, som de flesta jularna. Fick iaf underbara julklappar, så det var väl dagens höjdpunkt.

En stor besviklese var när min pappa svarade på ett sms som jag skrev. Önskade han god jul och sa att jag älskade honom, fick då tillbaka - me to.
Tack pappa! Måste ha varit svårt att önska sin dotter god jul! Jag förväntar mig ingenting av dig längre, men ett god jul och på ett sms hade du väl kunnat unnat mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback