julov

    Inlägget skrivet:2008-12-19 16:12:46

Har inte blivit så mycket skrivande för min del här i bloggen. Tiden går åt till mycket annat just nu, så bloggen får stå utan uppdatering vissa dagar.. de senaste dagarna har jag varit hemma oss mamma och julbakad (godis), haft träning och jobbat. Var min sista dag på Rut i dag (för tillfället), kommer sakna alla jätte mycket. Alla är verkligen helt underbara där. Längtar redan tills nästa gång, ( vecka 12,13 och 14.)
I dag är det Johans och min kväll, vi ska äta pizza, köpa en stor godispåse och bara gosa ner oss i soffan. Även denna helg kommer spenderas utan Johan. Så vi får lyxa till det lite i dag. Ska jobba på gränby även andra aktiviteter under helgen som gör att de passar bättre att sova hos mamma. Johan kommer även han jobba hela helgen och väldigt sent, så de invägde också till att helgen blir hos mamma i stället.

you´re my everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback