kaos

    Inlägget skrivet:2008-12-11 20:23:13

Fick i går läsa på min tränares blogg att han inte längre ska träna oss, inge krismöte eller förvarning alls innan. Visst vi har förlorat matcher och något är fel som måste ändras. Men jag tror inte vi börjar vinna utan tränare, som det är i dagsläget. Känner mig sviken, laget borde känns sig svikna att han inte har gått till oss innan. vi är ett lag och han ingår i det, det är allas fel att vi har sattt oss i den situationen som är nu, inte en enskild person. Jag kan tycka att vi borde ha en tränare som kan hjälpa oss hur dena svaka. Men jag anser även att vår tränare har många goda egenskaper som borde finnas kvar i laget. Hade det inte räckt med en till tränare? Nu står vi här helt själva i stället....
Hoppas verkligen klubben får tag i en tränare som är motiverad och angangerad att få laget uppåt!
Efter regn kommer sol :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller med! Tycker iaf att han hade kunnat komma i onsdags och sagt hejdå och så. men men, nya tag och nya mål.

Ses tyvärr inte imorrn. Jag har fortfarande ont i höften. Ville så gärna vara med i måndags men det gick bara inte. Skittråkigt.

Krraamm

2008-12-11 @ 22:42:55
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anna

Tro mig, vi (jag) känner oss svikna! Vi får inte tappa modet bara!

2008-12-12 @ 16:42:18
URL: http://annasyse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback