slingor

    Inlägget skrivet:2008-12-02 11:24:05

Jobbet i går gick bara bra, kännde mig lite vilsen i början. Men efter några timmar kännde man sig som hemma :) Ska även jobba i morgon, så då kommer allting antagligen gå mycket bättre.
Är i dag ledig, ska bara vara hemma och ta det lugnt, har lite små saker som måste fixas, så blir väl att ta tag i de.

Johan har precis åkt iväg till frissan, så om några timmar kommer det hem en mycket snygg pojkvänn (förhoppningsvis). Han skulle även kolla om det fanns någon tid till mig i veckan, behöver verkligen klippa mig och färga utväxten.
Skulle vara perfekt och göra det nu precis innan jul, för då är jag fin i håret under min Apu som börjar nästa vecka, julen, nyår och min födelsedag..  Får hålla tummarna att de finns en tid över til mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback