Vi är bäst!

    Inlägget skrivet:2008-12-21 21:54:40

Vart är allt folk? Har jobbat hela helgen och det är så lugn i butikerna. Har alla redan handlat alla klappar? Det är iaf inge folk alls, så långtråkigt och efter som vi är överbemannade pga av julhandeln så blir det ännu mindre att göra. Nu jobbar jag bara hela dagen i morgon sedan äntligen, Ledig :D

Hade alldeles nyss match, vi vann med 4-3 :D Helt underbart.. Vinst mot sten sture som är ett av topp lagen i serien. Vi spelar som ett lag, alla kämpar och har hur kul som helst på plan. Vart ett mål från min sida i dag. Skulle ha blivit ass kung, men Hanna ville inte göra mål på mina fina passningar :P ( ta inte åt dig Hanna, du vet att jag älskar dig )

Även en julklapp fick jag öppna i dag :D min dröm kuvert väska låg där i :D Tack tack Hanna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback