äntligen!

    Inlägget skrivet:2008-11-18 20:38:59

Johan lämnade in datorn i fredags för att skaffa ett bättre grafikkort. Så där är min ursäkt till varför mitt bloggande har varit väldigt dåligt på de sista fyra dagarna. Hade ändå inget smarigt att bjuda på under helgen, Johan och jag tog en mys helg. Tog det bara lugnt med godis och film tittande. 
 
Denna vecka är helt sjukt jobbig, den ser ut som sådan:
måndag: Labb i naturkunskap
tisdag: Uppsats i svenska, jobba 12.00-19.10
onsdag: Prov i ledarskap i butik
torsdag: Jobb 9.00-18.00
fredag: Prov i naturkunskap
lördag: Jobb 9.50-17.10
söndag: Match mot arlunda

Så min enda lediga tid fram till fredag, kommer bestå av pluggande. suck! 

Trevliga nyheter är att vi kanske kommer att flytta till Salabake.. Skulle verkligen vara helt underbart, känner att jag vill flytta här i från..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback