dagen

    Inlägget skrivet:2008-11-30 18:46:03

Matchen som var i morse gick inte direkt bra, förlorade med 4-1. Så himla besviken på min insatts i dag, spelade riktigt dåligt. Men alla har väl dåliga dagar, bara att bitta ihop och göra bättre ifrån mig nästa match..

Fick samtal från stadium gränby i dag på eftermiddagen, de ville att jag skulle jobba i morgon. Min första dag där, är faktiskt lite nervös. Håller alla mina tummar att jag får stå i kassan, kan inte alls butiken så skulle känna mig mera hemma i kassan (som borde vara lika på alla stadium butiker).

Har precis ätit upp en tallrik med potatismos och köttbullar, orkar inte göra något avanserat när man är själv.
Johan jobbar till 00.00 i kväll, suck. Saknar honom redan!

Kvällen kommer tillbringas framför tv och dator, helt enkelt en tråkig söndagkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback