farsdag

    Inlägget skrivet:2008-11-09 20:54:10

Både i lördags och i dag har jag jobbat på stadium. Tycker faktiskt att det är kul att jobba, låter helt fel jag vet! Men vi har riktigt kul tillsammans. Veckan som kommer blir det bara jobb på tisdagen, så det är lite synd...
Innan jobbet idag åkte jag hem till pappa för att ge en liten farsdag present! Fick även en liten present för att jag klarade uppkörning! Sedan efter jobbet bar det hem till mamma istället, där även syrran var. Mamma bjöd på stinaskyckling och ris. Skönt att slippa laga mat för en gångs skull!

Kom hem vid halv8 tiden då jag började städa, damma och diska.. Så känner mig ganska duktig just nu. Johan jobbat till kl 00.00 så får lite tid för mig själv. Just nu känns det ganska skönt, men sedan om någon timme kommer jag ändå börja sakna honom. De gör jag allitd!
Ska i min ensamhet lägga mig nu i soffan och äta lite godis, känner att jag är värd det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback