gelehallon

    Inlägget skrivet:2008-11-21 19:33:48

Tog mig faktiskt en skön sovmorgon i morse. Började kl11.55 med prov i naturkunskap, ett kort och ganska lätt prov. Ett G är säkrat! Sen var den skoldagen slut, även slut på sista skolveckan innan jul. Nu blir det ut på PAU i fyra veckor.. Har faktiskt gjort något väldigt fult och inte så smart med praktiken. Men vågar nog inte avslöja mig här, det får absolut inte komma ut :P

Är i dag fortfarande lite kraslig så hoppade över träningen. Men hade tänkt att jag skulle ta bilen och komma ner en sväng och kika på, men handbromsen hade fryst så kom ingen vart. 

Min kväll är ändå räddad, på luthagen är det 39kr/kg på lösvikts godis. Så Johan och jag är bänkad framför tv med en stor godispåse! 
 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback