Jobb

    Inlägget skrivet:2008-11-20 21:07:09

Var ledig från skolan i dag, men jobbade istället hela dagen. Så varit inte så mycket ledigt för min del. Har även blivit sjuk igen, en ganska lindrig förkylning men de tar ändå på krafterna..
I morgon har vi prov i universum, och jag känner helt ärligt att jag inte kommer att klara de. Har ingen som helst motivation att få något gjort. Har som tur Johan som hjälpt mig under kvällen. Blir mycket glad över ett G.
Har precis tittat på one tre hill (säsong 6, avsnitt 11) helt värdelöst. Man väntar en hel vecka på att nya avsnitt ska komma ut, sen när det väl gör de så handlar hela avsnittet om en dröm.. Så besviken!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag håller med, programmet var inte alls bra !!

2008-11-21 @ 15:37:10
URL: http://sofijansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback