Ledig

    Inlägget skrivet:2008-11-12 11:26:19

Vart inge bloggande igår, jobbade hela dagen så hade ingen tid över. För ovanlighetens skull var Johan hemma före mig och skulle fixa middag till oss. Slutade med att jag fick ett sms där det stod: kebab?  Inte mycket till matlagning där inte. Men gott var det iaf :P

Idag är det onsdag, min lediga dag :D Skönt att ha en dag i veckan man kan sova ut ordentligt. Dagen kommer för det mesta dels bestå av pluggande. Har nu på två veckor 4prov, en labb och en uppsats..  Men sen är allt pluggande över, går ut på apu i en månad.. 

Johan kom precis in med posten, där jag hade post från posten :D mitt körkort har kommit !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback