Dagens

    Inlägget skrivet:2008-10-01 15:31:20

På min i vanliga fall lediga dag hade vi klämmt in en lektion. Hade ändå en skön sovmorgon till kl12, så ingen större skada sked. Smet i väg efter 45 min då jag skulle till Mats och köra.. Upptäckte i går att tiden går väldigt snabbt fram, bara några ynka veckor kvar till uppkörningen :S

Om några timmar är det igentligen träning, men min förkylning är inte över än. Har haft en enorm huvudvärk hela dagen. Så det blir bara till att vila,och plugga. Som är ett Måste i dagen läge. Har prov på måndag som jag absolut inte kommer klara, skit svårt! Men uppgiften i matrialkunskap (smink) är precis klar. Så ett litet plus till mig!

Avslutar med att säga - Vill ha pengar! har det verkligen svårt nu med ekonomin. Bor själv och de är verkligen inte gratis, samt massa andra kostnader. Har inte fått jobbat på jätte längre nu! usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback