länge sedan

    Inlägget skrivet:2008-10-28 17:51:43

Tråkigt väder ute, har verkligen regnat hela dagen. Och kallt är det också, måste snart börja använda vinterjackan. Men iaf så denna dag har jag spenderat med min pappa. Han är verkligen helt underbart, hade nästan glömt bort hur han var. Fick se hans nya lägenhet som var i toppklass!
Annars under dagen har jag bara legat i soffan med Johan och tittat på tv och myst.

I morgon ska jag jobba på Stadium, behöver verkligen jobba så man får lite pengar. Så klagar verkligen inte! Kommer dock bli lite stressigt, slutar 19.10 och jag har samling till match kl19.45. Måste hinna äta innan så jag hoppas och tror att Johan tar med mig och äter sallad :)

Men nu är det dagens middag som måste göras iordning.. svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback