Mums

    Inlägget skrivet:2008-10-20 17:51:17

Efter att ha missat många måndags morgnar pga min trötthet, bestämde jag mig för att äntligen palla mig upp och i väg till skolan. När jag väl kommer fram så är lektionen självklart inställd! Så typiskt... Men iaf en lång dag blev kort, gjorde lite uppgifter så slapp sista lektionen och projektarbete var att fika på 018.. Så slutade kl 12.00 istället för 16.30...
Sedan bar det av till körskolan och sist men inte minst kom Johan och hämtade mig i stan för en shopping tur!

Om några timmar är det träning, sen träning usch! Men innan dess bär det ut på vägen igen....

Underbart projektarbete med den här tjejej!

Kommentarer
Postat av: Sofi

<3

2008-10-20 @ 18:55:57
URL: http://sofijansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback