Höst lov

    Inlägget skrivet:2008-10-23 15:34:08

Började men en skön sovmorgon till 11.45. Två korta lektioner i handel och sedan var skoladagen slut. Slutade runt halv 2, om jag kommer ihåg rätt. Sedan är det nu klart att jag ska göra min APU på Rut mfl, något jag ser verkligen fram i mot.

Håller just nu på med naturkunskap, har skrivit klart mitt miljöproblem som ska vara klart tills i morgon. Sedan är det bara att ta tag i nästa ämne, som är praktisk marknasföring B. Har prov i morgon :/  Inte nog med de måste fixa svenskan också, ska läsa en bok och skriva en bokrecension tills i morgon. Har bara läst ca20 sidor av 300, bra jobbat!  Känner att jag skriver väldigt mycket om pluggande i min blogg, vet inte om det är positivt eller negativit?!  Det är väl bra att jag är duktig och pluggar nästan varje dag men midre roligt att läsa om.
Men nu nästa vecka är jag ledig så hoppas verkligen inte att jag behöver plugga något!

Pappa hörde av sig i dag på msn, vi bestämmde att vi ska träffas och fika nästa vecka. Kommer inte ens ihåg när jag träffade honom senast. Måste vart innan sommaren. Mycket tragiskt! Men ska bli underbart att träffa honom igen. Saknar han så otroligt!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback