Rent och fint

    Inlägget skrivet:2008-10-08 17:05:53

Körningen i morse gick bara bra, även städningen. Har även skrivit klart min labb rapport i naturkunskap som ska inlämnas i veckan. Och har nu precis stoppat in en kladdkaka i ugnen. Känner mig väldigt duktig! Om ca 45min kommer Peter och hämtar mig till träningen som kommer att tränas ute i vattholma. Jobbigt att den är så långt borta!

Är lite avundsjuk i dag, både Malin och Sandra ska tatuera sig idag. Jag vill också! Skulle vilja på något sätt förstora min nuvarande. Här nedan kommer ett litet smakprov på min tatuering...



Kommentarer
Postat av: Sofi

ja det är inte kul att vara sjuk men jag kommer i morgon.. mår lite bättre idag än vad jag gjorde igår :) men jag tar 10 bussen in till stan då, så är jag inne i stan runt halv 11 :) Puss

2008-10-08 @ 20:17:00
URL: http://sofijansson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tackar Tackar :)

2008-10-09 @ 09:51:31
URL: http://erebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback