händelserik dag

    Inlägget skrivet:2008-09-17 21:31:59

Ingen skola för min del i dag, men hade mycket planer för dagen ändå.. Började med körning som gick hur bra som helst, inte långt kvar till den "stora" dagen nu! Sedan bar det av till sth med Johan. Köpte en jätte söt klänning från Urban outfiter, hade inte så mycket pengar så det var det ända jag inhandlade. Medans Johan slog på stort med två t-shirtar och ett par skor...  
Dirket hemma i Uppsala igen var det bara att kila till tandläkaren. Avslutade kvällen hemma hos mamma och Tobbe.. Tobbe fyller 47 så kalas med tårta och kakor...
Nu ligger Johan i sängen och kikar på fotboll så det är bara för mig att gosa ner mig bredvid... =)

God natt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback