snusk gubbe

    Inlägget skrivet:2008-09-10 14:23:26

Har i dag varit hos vår kiropraktor. visade sig att jag har en ordentlig inflammtion i axeln samt en sena som hade hoppat ur. Så ingen träning för min del denna vecka, känns lite surt hade några roliga matcher i helgen som jag inte hade velat tacka nej till.
Har alltid sagt att jag tycker vår kiropraktor är äcklig och obehaglig, men mina föräldrar brukar bara skratta åt mig. Tänk er en 40årig man med blonderat hår bakåt-slickat och super tajat byxer. Iaf så idag sa han
- "det kanske är lika bra när en sån här ung och snygg tjej kommer" när mamma påpekade att jag behövde henne som stöd. Sedan när jag skulle ta av mig kläderna och frågade vad jag skulle ta av mig kommenterade han med
-" Hur mycket vill du ta av dig?"  

usch, usch, usch!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

men gud vilken snusk gubbe !! Tur att birgitta var med dej.

2008-09-10 @ 19:49:21
URL: http://sofijansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback