Påskfirande

    Inlägget skrivet:2009-04-12 18:17:29

Jag måste bara kommentera det underbara vädret som varit de senaste dagarna. Värmen är helt underbar, hoppas verkligen att de håller i sig. Nu är det dags för sommar tycker jag!
förutom vändret så har jag råkat ut för en ordentlig förkylning, kan bero på mina tre dagars festande som blivit från torsdag till lördag. Är egentligen ingen festprisse, så min kropp är inte van vid det. Men är som tur ledig i morgon och kanske på tisdag? Så ska försöka kurrera mig.
Om en liten stund blir det påskmiddag hemma hos mamma, väntar bara på min syster och Magnus. Är dock inge förtjust i i påskmat men har ätit godis hela dagen så är redan mätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback