Äntligen helg!

    Inlägget skrivet:2009-12-05 00:40:05

Hur mycket fel kan det gå på en dag? Nej okej lite överdrivet, men
dagen kunde ha varit bättre. Började med att jag fick hoppa in och öppna
imorse, Annika behövde vara hemma med sjukt barn. Idag var verkligen en
sådan dag vi hade massvis att göra plus att vi behövde komma upp över budget
ordentligt. Fick in en extraarbetare några timmar men sedan var jag själv med tusen
saker att göra. Stressad till tusen så går brandalarmet igång. Yeey! Är ganska så glad
att dagen är över.

Kvällen var betydligt roligare och lugnare än dagen. Träffade min underbara vän Hanna!
Det dracks vin och mumsade chips framför idol. Trevligt, Trevligt!

Har nu bäddat så fint bredvid mig (nedan för sängen) Ska få sovsällskap i natt/morgonbitti.
Magnus min systers pojkvän kommer och sover över. Blir till att inte sova naken i natt. haha!

God natt gott folk!


Hanna och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback