En bra början

    Inlägget skrivet:2009-12-21 22:01:00

Gick upp tidigt i dag för att träffa Malin.C för en tur på Gränby, det var lunch och
sedan julmys för att ge varandra en julklapp. Fick ett par jätte fina örhängen som
gick både i guld och silver. Tack, tack underbara du! Älskar dom! Sedan bar det hem
för att baka julgodis med mamma. mandelmassa med nougat och chocklad och lite annat
gott. Tvingade ut Malin.H för en långpromenad i det kalla vädret efter de, sedan har vi spenderat
kvällen här med madagascar 2. En mycket bra ledig dag, nu blir det till att ladda upp för jobb
i morgon. Borde väl vara lite julstress på stan då?!

 
Mina super snygga örhängen/ Armband som jag vann från Vila


Kommentarer
Postat av: Sofi

Svar: Jag vet inte riktigt, men jag tror det lutar åt det :) <3

2009-12-22 @ 22:35:38
URL: http://sofijansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback