En lång natt, en tidig morgon

    Inlägget skrivet:2009-12-26 18:37:02

Beslutade mig i går för att följa med på fest med min syster och
Magnus och några vänner till dom, även fast jag skulle upp 5:45
i morse för att åka och jobba. Något jag ångrade bittert i morse när larmet
gick igång. Vart tokigt nog alldeles för mycket dricka, utgång på de, där
det dracks ännu mer. Gick på Bullit för första gången, haha knasigt men
roligt folk. Slutade iaf med att jag kom hem vid 3 tiden och fick en härlig
sömn på 3timmar. Jag gillart! Idag ska jag gå och lägga mig tidigt!!

Vill bara påpecka hur knäppa vissa människor blir bara över lite rea i
butikern. Våran butik var smockfull hela tiden med en jätte kö som gick
genom hela butiken. Helt sjukt! Och på något konstigt sätt blir alla så
egoistiska och elaka. De trycker sig fram och nästan slås om kläderna.
haha!

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback