En liten sammanfattning

    Inlägget skrivet:2009-12-12 17:52:39

Lite dålig uppdatering av mig. Ska summera ihop helgen så alla kan vara
insatta i mitt otroliga intressanta liv. I fredags eller ja igår var det jobb som
först stod på shemat, fortfarande ganska lugnt med folk. Förstår inte, det är
ju snart jul folk borde handla som tokar! Efter jobbet vart det restaurang och bio
med trevligt sällskap. Vi såg new moon, en stor besvikelse!! Hade kanske för höga
förväntningar, tyckte de borde ha varit minst om inte bättre än första. Men som med
de flesta uppföljarna så är alltid tvåan sämre. Har i dag jobbat av mitt sista pass för
helgen. Nu får vi se vad kvällen har att erbjuda, känner mig lite kluven. Vad vill jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback