Surprise!!

    Inlägget skrivet:2009-12-30 21:18:56

Nu går jag på en härligt "mini"semester på fyra dagar. Även fast
jag storm trivs på jobbet ska det ändå bli väldigt skönt att slippa
jobba ett tag. Fick en trevlig överraskning nyss, Johan ringde och
sa att han var på väg hem. Och att han mer än gärna ville komma
hit till mig och MYSA hela natten! Vi skulle egentligen träffas på fredag
och spendera helgen ihop, Men man tackar ju inte nej till två dagar till!
Nu måste jag ta en dusch och frächa till mig lite, hade ju inte förväntat
mig killbesök så här på onsdagskvällen.

Måste bara lägga en sur kommentar om vissa idiotiska kunder! Kommer
man otrevlig med en veckas utgått kvitto och tror att man ska få pengar
tillbaka är man ju bra dum! Måste vara jobbigt att vara en sådan bitter 
människa! Tycker synd om dig och jag tycker även synd om dig Linn som
fick ta all denna tråkiga skit! Ta inte åt dig!
haha sådär, då fick jag avreagera mig lite.

Tack för mig!


Ja, jag är taggad för i morgon, är ni? ps. absolut godaste vinet!



Kommentarer
Postat av: Linn

Tack Maria!!!!

2009-12-30 @ 22:59:55
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback