Bättre sent än aldrig

    Inlägget skrivet:2009-02-18 19:38:08

Följde i dag med pappa till farmor och farfar. Har inte velat åka dit, inte heller vågat. Men nu bestämde jag mig för att jag skulle klara av att träffa dom. Vi hade inte firrat någon jul, inte heller min födelsedag, så fick mycket presenter. lite prestenkort, 2000 kr, halsband och lite små saker. Och farfar var faktiskt trevlig.
Jag önskar bara att andra kunde vara det med! Jag föstår inte hur man kan sitta och säga att jag är en dålig dotter, att jag skiter fullständigt i min pappa och att jag inte bry mig alls. Vem kan säga så? Spelar verkligen ingen roll vad jag gör, om jag så ringer till pappa varje dag skulle jag ändå göra något fel. Jag kommer aldrig få hennes godkännande..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Trist att se vad du skrev om din farmor. Man vill ju gärna ha en bra relation till alla, men man kanske måste acceptera att det inte går. DU verkar ju ha en jättegullig kille. Han kanske får kompa för fin farmor =P



Du, det är skit med läppen! Var bra fram till i måndags. Nu äter jag som en mupp och kan inte borsta tänderna. Det är inflamerat och uppsvullet. Det gör ajaj.

Men sprickan under är jättefin! Andreas (han jag bor med ;)) tyckte att det skulle ha sytts ett stygn, iaf tejpats. Men det gick ju bra ändå :)

2009-02-18 @ 22:16:17
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback