Brun

    Inlägget skrivet:2009-02-05 15:19:16

Mötte upp Becca på stan där vi sedan vandrade vidare till solariumet. Skönt att lägga sig i värmen ett tag när det är så tråkiga väder ute. Tog sedan en sväng till Stadium för att hälsa på Elin, försökte få med henne ut i morgon. Vet inte om jag lyckades så bra men jag håller tummarna :P

I morgon blir det iaf förfest här hemma hos mig. Är riktigt taggad på utgång, var ett bra tag sedan jag var ute :) Hoppas bara alla hänger med (känn dig träffad Sofi) :P


Kommentarer
Postat av: Sofi

Förlåt att jag inte följer med i kväll, men jag mår verkligen inte bra :( hoppas att ni får en jätte kul kväll iallafall :) <3

2009-02-06 @ 14:14:55
URL: http://sofijansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback