Oväntat "besök"

    Inlägget skrivet:2009-02-17 15:18:03

Efter att ha suttit framför datorn en stor del av förmiddagen bestämde jag mig för att städa. Men när jag väl kom in i sovrummet, såg sängen så otroligt skön och mysig ut, jag skulle bara lägga mig där en liten stund, men somnade självklart. Det plingade på dörren, så jag kliver upp och ut i hallen. Där står en äldre man med verktygslåda och lister. Visade sig att han hade varit hemma hos oss i veckan, utan att vi visste om det. Han tyckte vår list under köksluckorna var i fel färg så han ville byta ut den. Mycket konstigt, hade ingen anning att de fick komma och gå som dom ville :/
Är glad att jag han få på mig lite kläder innan jag klev ut ur sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter ju lite konstigt. Har svårt att tro att de får komma och gå i eran lägenhet som de vill. Kolla upp det. Obehagligt ju. Måste säkert förvarna med papper o grejs. Bättre? Kramis

2009-02-17 @ 16:08:25
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback