Vanligt

    Inlägget skrivet:2009-02-12 18:45:15

Började skolan 8.30 med information och layout B, hade redovisning inför hela klassen (6 personer), det var inte allt för farligt. Enligt läraren gjorde jag en bra presentation :P Tror att jag och Sofi har smörrat oss in ganska så bra hos henne..
Sedan var det en trevlig håltimme på ca 3 timmar, jag och Sofi gick till Linné Hörnan och tog oss en fika.
Dagen rullade sedan på bra, hade Stefan i två handels lektioner..

Idag kom mina klänningar jag beställt från nelly.com. Den vita klänningen ( finns bilder i tidigare inlägg) var jätte fin och satt perfekt. Men den andra var jag inte helt nöjd med, vet inte om jag ska göra en retur eller göra ett byte!?

Sen måste jag bara berätta om min underbara middag, lax med sås och pasta. SÅ GOTT! Tack Sofi för receptet!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag tror att vi ligger ganska bra till jag med, hon verkade ju gilla det iallafall :P Varsågod, sa ju att det var jätte mumsigt :D



Tack för en trevlig fika :) <3

2009-02-12 @ 21:30:23
URL: http://sofijansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback