Fest

    Inlägget skrivet:2009-01-11 11:10:47

God morgon bloggen! Har precis tvingat mig själv upp i sängen efter 45 min snozning. Är så trött!! I går jobbade jag till 20.10 sedan hem där det väntade runt 10 personer ( kännde kanske 3 av dom). Var bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning för fest.. Runt halv 12 drog vi oss ner på stan och fortsatte kvällen på platina. En helt klart godkänd kväll...

Idag börjar jag jobba 14.00, ganska så skönt att få sova ut lite iaf. Johan jobbar också så måste ta bussen till Gränby i dag. Har ändå ett ärende nere på stan innan jag börjar jobba, så det börjar väl bli dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback