Seg dag

    Inlägget skrivet:2009-01-19 17:10:45

Klarade inte av att gå upp till första lektionen i morse, så tog mig en liten sovmorgon. Vart ändast 1 lektion för min del i dag, religon. En väldigt lång religon, tror den är på 2 timmar.
Väl hemma har jag bara tagit de lung, legat och läst lite. Läser boken "Självkänsla nu!" skriven av Mia törnblom. Läser den absolut inte frivilligt, behöver läsa den i "Må bra" kursen. Men den är ganska så intressant, man får absolut en tanke ställare..

Självkänsla nu! : din personliga coach visar hur


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad tycker du om den? Jag tycker författaren verkar helt hysterisk, så när jag fick boken från mitt gamla jobb gav jag den till mormor (hon behöver lite självförtroende). Hon sover typ med den under kudden. Nejdå, men hon tyckte den var jättebra. Många som säger det. Kanske ska läsa den.. Kramisar

2009-01-19 @ 21:28:04
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback