Vanligt

    Inlägget skrivet:2009-01-21 11:50:21

Så nu har Johan åkt, det känns ganska så ensamt. Tycker inte om att vara själv! Speciellt när man ska gå och lägga sig så kommer den stora dubbelsängen känns VÄLDIGT mycket större :/
Har iaf nu på morgonen varit i skolan i ca 1½ timme. Ganska så onödig dag men kan glädja mig med att det var en kul lektion. Vi hade Må bra kurs, där vi fick göra handmassage på varandra. Var riktigt skönt :)
På hemvägen köpte jag med mig en cupido sallad, som jag ska tröst äta på i kväll.. MUMS

Kommentarer
Postat av: Becca

hah, tröstäta & sallad går inte ihop enligt mig ;)

2009-01-21 @ 11:53:44
Postat av: Anonym

svar: He okej, ja bra det! Då smaskar vi onyttigt i morrn ;)

2009-01-21 @ 15:45:20
Postat av: Becca

det var jag som skrev ifall du inte förstod det;P

2009-01-21 @ 15:46:00
URL: http://erebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback