En vecka avklarad

    Inlägget skrivet:2009-03-21 10:23:13

Min uppdatering här på bloggen har varit lika med noll, så de ber jag om ursäkt för! Ska försöka komma igen nästa vecka och skriva lite mera. Veckan har varit bra, praktiserar på vila där jag storm trivs. Älskar kläderna och personalen är helt underbar! Annars så har jag inte gjort så mycket annat, bor fortfarande hemma hos mamma så kvällarna tillbringas ganska så ofta själv.
I går träffades vi tjejer hemma hos Elin för en trevlig och mysig hemma kväll. Blev lite let´s dance och sing star :)
Ska om en liten stund i väg till Stadium för att jobba, det kommer bli en lång dag i dag...

En liten summering av veckan som varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback