Flytta?

    Inlägget skrivet:2009-03-02 18:22:21

Var i dag på studiebesök i moskén, ganska så fascinerande religon. Jag kan dock inte förstå hur man kan leva som underkastelse till Gud. Be fem grr om dagen, till en Gud som kanske inte ens finns. Lika med Muhammed att han levde det "rätta" livet. Det är 2000-talet nu, det är så mycket som har ändras, att försöka leva som honom finns inte en chans i dagens samhälle. Men antagligen så förstår de inte heller mig som inte har någon tro alls. Kanske tur att vi människor är olika.

Har även i dag vart och pratat med mamma. Dom har varit och kikat på en lägenhet i Nyby, till mig och Johan. Fick se bilder och den är helt perfekt! Jätte mysig och fin. Jag lyckas alltid få för höga förhoppningar, det är bara en jätte liten chans att vi kan få den. Säkert någon som bjuder högre eller något annat som gör att vi inte får den. Men jag hoppas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback