Letar

    Inlägget skrivet:2009-03-04 16:20:29

Det var en kort och skön dag i skolan, hade endast en lektion, psykologi. Resten av dagen har jag pluggat lite till marknadsföring B som vi har prov i nästa vecka. Tog även en snabbis till Gränby för att förhoppningsvis få en APU plats där. Berättade förut att jag skulle vara på Sko August, men de såg så elaka och tråkiga ut så jag vågade inte ens säga hej. Så håller mina tummar att någon på Gränby tar i mot mig :)

Har även bokat klipp och färgning hos min frisör nästa vecka, något som verkligen behövs :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag längtar tills emma kommer hem. jag är i stort behov av en klipp o färg jag med. har en 5 cm utväxt. =P

2009-03-05 @ 08:17:44
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback