Engagemang och påverkan

    Inlägget skrivet:2009-05-04 22:32:15

Oj vad jag har varit duktig i dag! Jag har pluggat, pluggat, pluggat och pluggat. Har förberett mig inför nationella muntliga i svenska B, har alltså kommit på ett tal på lite mera än fem minuter, sedan fixat fram bilder och övat på presentationen. Samt skrivit ett pm på 187 ord! Sedan har jag även pluggat information och reklam som vi har prov i på torsdag. En tråkig bok på 60 sidor har jag gått igenom och skrivit upp de viktigaste på varje sida. En stor eloge till mig!

Nu måste det sovas ska upp om 6 timmar, japp halv 5 i morgon. Va så smart och tackade ja till inventering på Stadium i morgon kl 6.

Sov gott !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback