All I want for christamas is You

    Inlägget skrivet:2009-11-25 13:50:31

Det är julstämning på dimgatan 16 i dag. Julmusik strömmar ut ur högtalarna
och mamma och jag har haft lussebak på förmiddagen. Längtar alltid till julen och
älskar allt som har med julen att göra, men i år har det inte varit så. Familjen är
inte som den brukar vara, det saknas en person. Men känns lite bättre iaf nu när jag
lyssnar på julmusik.

Har varit så himla hurtig i dag. Gick upp tidigt för att städa, damma och dammsuga mitt
rum. Sedan bakat lussebullar med mamma. Träffade på Karro vid 12 tiden för ett gympass.
Min lediga dag ska inte gå till spillo! Ska nog träffa Sofi och kanske Malin snart, en sväng på
gränby kanske? Vi får se vad dagen bjuder på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback