Dagen till ära

    Inlägget skrivet:2009-11-23 23:33:59

Här kommer vi Betnér, biljetterna är bokade, köpta och uthämtade.
Känns mycket bra! Förutom att fixat biljetterna har jag firat pappas födelsedag
engång till, det bjöds denna gång på sushi. Vet inte om jag tyckte om det, tyckte iaf
inte att det var äckligt, så det är väl bra? Träffade sedan på Sofi för en shopping
runda och fika. Alltid lika mysigt och träffa henne. Kvällen har sedan spenderats med
Brallan Malin H. Det var allt för mig.

"Hoppas dina kameler aldrig är utan vatten"


Kommentarer
Postat av: Linn

det kommer bli godare varje gång du äter det, efter ett tag blir man beroende... älskar!



hur går det med mobilen förresten? borde du inte få en ny snart??



ha det så kul ikväll!!!!

2009-11-24 @ 09:19:18
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com
Postat av: Maria

haha ja jag har hört de, känner inget sug än men det kanske kommer :P alla tycks älska de, så jag får helt enkelt lära mig att älska det med :)



haha ja nu är den inlämnad igen, suck. tur att det är så snygga och flörtiga killar på 3 så jag går gärna dit. haha



sköt om dig! kram

2009-11-24 @ 22:08:56
URL: http://mariavonrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback