Tankar och irritation

    Inlägget skrivet:2009-11-03 21:21:16

Kan man vänja sig med smärta? Har idag klarat av att gå med klackar
nästan hela dagen. Burkar annars få byta efter några timmar för att jag
håller på och dör av smärtan i fötterna. Man kanske blir van att ha ont så
man inte lägger märke till det på samma sätt som innan när jag var ovan?
Får funderar vidare på den här frågan..

Något jag har irriterat mig på hela kvällen, eller gör det i princip varje dag/kväll.
Är hur en person kan ha så mycket att säga om allt. Han kan allt, vet allt, klagar på
allt, irreterar sig på allt och alla gör fel förutom honom. Pratar då om min mammas-
pojkvän, Och jag bor med honom! Jag orkar inte lyssna på honom längre, blir tokig!!
Sådär då har jag avreagerat mig lite,  nu känns det lite bättre iaf!! Men behöver
allvarligt flytta härifrån, någon som vill dela en lägenhet med mig?

Ska nu försöka mig på att bränna en skiva till jobbet. Hur bränner man en skiva?
Det här kommer blir intressant. Har alltid haft en person förut som fixade musik
och allt det tekniska, but not anymore. Kul att lära sig något nytt, hoppas bara jag köpte
rätt skivor. Fanns verkligen ingen att fråga i butiken. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: becca

Svar; Haha, nej DET klippet ligger inte uppe ännu ;) höhö. <3

2009-11-04 @ 01:43:28
URL: http://erebecca.blogg.se/
Postat av: Linn

"Kan man vänja sig vid smärta?" Väntade mig en djup diskussion om folk som sårar varandra eller någonting liknande... angående skorna har du nog bara vant dig. (Din lyckost!)



Lycka till med skivan!! Ring om det är ngt problem. (Kan inte jag fixa det så kan min datanörd till sambo förmodligen hjälpa dig)

2009-11-04 @ 08:53:23
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/
Postat av: Maria

svar linn: haha nej min "stora fråga" handlade om skor och fötter :P viktigt ämne ;)



tack,lyckades dock klura ut hur man gjorde med lite

hjälp :D

kram kram

2009-11-04 @ 22:49:57
URL: http://mariavonrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback