Hur många kalorier försvann i dag?

    Inlägget skrivet:2009-11-04 22:46:28

Det var varit en lång dag, kom alldeles nyss innanför dörren.
Har cyklat fram och tillbaka mellan Gränby och stan sex gånger
i motvid, konstigt nog hade jag de både på dit och hemvägen. 

Jobbat hela dagen, och musiken som jag brännde i går strömmade ut
ur högtalarna! Får tacka Jocke för hjälpen som guidade mig genom
den processen. Fick sedan lunchsällskap av Becca och Malin, Cupido
Mums, Mums.

Träffade på Karro för ett pulspass efter jobbet, haha kännde mig rätt dum
när jag hoppade omkring där och inte riktigt visste vad jag höll på med.
Men svettig vart jag iaf...

Har sedan spenderat kvällen med min frissör Elin som färgade min
utväxt, det är verkligen det jobbigaste med att vara brunett. Men nu
är jag fin igen.

NU behöves det lite mat, har inte hunnit med de än!


Denna skylt hänger på vår ända dörr i hela lägenheten, toan.
självklart står det upptaget på andra sidan. Det man inte ser är att
hela dörren är helt sönderslagen och inte går att låsa. Känns väldigt
kul att vi inte kommer ha några dörrar i två veckor!


Kommentarer
Postat av: Linn

man har alltid motvind när man cyklar, var också förundrar över detta fenomen innan en vänlig själ (mamma) upplyste mig om att det inte blåste, den enda som rörde sig var jag....

2009-11-05 @ 08:46:38
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/
Postat av: Maria

svar: Vilken smart mamma du har, mycket möjligt att kan det vara så!

2009-11-05 @ 09:40:10
URL: http://mariavonrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback