Kaos

    Inlägget skrivet:2009-11-20 11:24:00

God morgon, eller så god har den inte varit denna morgon.
Annika ringer och väcker mig några minuter över 9 och säger att
jag måste åka till jobbet och öppna (halv 10). Yeey! Bara upp utan att
duscha och fixa sig slänger jag på mig kläderna och springer ner till cykeln,
som har fått punktering. Hela bakre hjulet var helt platt, suck. Fick lov att ta
mammas piggmecykel utan växlar. I motvid cyklade jag och kommer sjävklart
ingenvart, dåliga cykel! Men iaf jag kommer fram till jobbet svettig, ofräch och 
upptäcker att något med avloppet är sönder så det luktar bajs! Så nu sitter jag här
på jobbet, äter äntligen min frukost och osar på en bajslukt.
Kul morgon, hoppas dagen blir bättre!
Nu är frågan hur lagar man en punktering??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback