"Livets ord"

    Inlägget skrivet:2009-11-02 21:09:37

Ny vecka, nya tag. Veckan kommer nog för det mesta bestå av jobb,
som alla mina andra veckor också gör i och för sig. Men jag trivs så jag
jobbar gärna, och pengarna är inte heller helt fel.

Fick ett sådant trevligt sms idag från bettfysiologiken, tid 8.45 i morgonbitti.
Jippi, bara älskar att gå dit, speciellt så tidigt också! Början sedan jobbet kl12,
hur ska jag lyckas fördriva den tiden helt själv? någon som vill träna?

Fick i dag redan på att Magnus Betnér kommer till Musikens hus den 16 december.
Något jag bara måste gå på, både rolig och så sexig kille, kan de bli bättre?

Måndag kväll och jag känner mig sådär ganska ensam och uttråkad. KUL.
en långdusch kanske, få tiden att gå? låter bra...





I wish that you were here with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback