Ny vecka

    Inlägget skrivet:2009-11-16 18:07:19

Blev väckt av Annika i morse som behövde vara hemma med sjukt barn.
Så det var bara att palla sig i väg till jobbet. Börjar egentligen klockan
12 på måndagar så vart ingen sovmorgon denna dag. Dagen har då varit
väldigt lung, för lugn. Folk börjar få brist på pengar så här nära löning tror jag.

Nu ska jag bara bytta om och sen dra mig ner till friskis för ett dansaerobic
pass. Jag och Karro stod och beundrade dem förra måndagen, så denna gång ska
vi allt vara med. Min koordination är väl inte på topp men man måste ju försöka iaf.


Så här "snygg" vart jag i en av våra dockors peruker. Man
kanske ska färga håret rött? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback