Strike a pose

    Inlägget skrivet:2009-11-10 22:52:26

Har nydligen kommit hem från ett yogapass, borde känna mig
avslappnad och lugn men är ganska så stressad. Ska i morgon
nämligen till Stockholm och göra en fotosession på The Studio med
mamma. Och då ska man tydligen ha tre olika outfits med sig, vilket
jag inte har. Så typiskt att man alltid är ute i sista sekund. Lovar att
lägga ut bildern i morgon, om jag lyckas bli bra vilket inte är helt säkert!

Ska iaf bli kul att åka till Stockholm, är i Stort behov av en vinterjacka.
En bra, varm och snygg, finns inga i Uppsala så allt hopp går nu till huvudstaden.
Håller mina tummar att jag kommer hem med mig drömjacka! (vilket jag troligtvis
inte kommer göra, man lyckas aldrig hitta det man verkligen vill ha.)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Linn

du får låna av mig om du vill!

2009-11-11 @ 08:31:04
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com
Postat av: Maria

Snäll du är :) men lyckades få fram tre styckna som funkade iaf :P

2009-11-11 @ 19:07:36
URL: http://mariavonrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback