Voulez vous coucher avec moi?

    Inlägget skrivet:2009-11-09 01:13:53

Har varit med mina super flickor Becca och MalinH i kväll.
Tittat på filmen Proposal med Sandra Bullock, riktigt bra film tycker jag.
Blir alltid så insatt i filmer, på något konstig sätt mår jag precis som de i filmen.
Är det lyckliga och kära så är jag de med, lika så om det är rädda, ledsna.
Skumt, är det bara jag tro? Becca och Malin verkar inte ha samma problem som mig,
de bara skrattar åt mig.

Något jag mer kom på i kväll eller jag har väl vetat om det länge men iaf,
jag är så sjukt klantig! Vilket alla i min närhet säkert kan intyga. Jag tappar saker
precis överallt. Är det myskväll så har jag definitivt tappat (oftast choklad) i soffan,
i uringningen eller på kläderna, som sedan har smält och sjunkit in. Och vi ska knappt
prata om min mobil som jag tappar överallt, inte tappar bort utan tappar den på golvet, minst
2-3grr per dag. Ett under att den ens funkar. Även mitt läppsyl som jag är
beroende av lyckas på något sätt alltid försvinna?

Nej ni nog prat, kanske borde vara dags att sova. Med hälp av mina goa vänner
har jag lyckas ställa om tiden. Innan somnade jag runt 22.00 men nu är jag inte ens trött
och klockan är ändå över 01.00. Rolig nog finns de inga bra serier så här sent, så händer
faktiskt flera gånger jag ligger och tittar på tv4 sport och kikar på UFC. För de som
inte vet vad det är så slår man varandra med nästan inga regler. Börjar nästan bli lite insatt
faktiskt.






Kommentarer
Postat av: Linn

Precis sådär är jag också!!



Och igår tittade jag på Zomvieland... så du kan ju räkna ut hur jag mådde!

2009-11-09 @ 08:56:03
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/
Postat av: Maria

haha nej usch, skräck är inget för mig! Blir så rädd, vågar man inte somna på kvällen sen :P Komedier och kärlek är bäst ;) då drömmer man gott!!

2009-11-09 @ 22:33:11
URL: http://mariavonrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback