Without you it's hard to survive

    Inlägget skrivet:2009-11-07 00:13:32

Har varit med min absolut Bästa MalinC. En riktig myskväll med
godis och film. Fick även en lång Underbar massage, en väldig behövlig 
sådan. Saknar att bli masserad, hade världens bästa massör förut men Malin är
minst lika bra ;) tack för en underbar kväll ♥

Har under kvällen tänkt mycket på de person som betyder och gör en skillnad
i ens liv. Verkligen hur viktigt det är att ta vara på de få personer. Det är  inte alla
som får en att må sådär extra bra, som får en lycklig! Varför inte göra allt för
att hålla kvar de personer man älskar?  


Med de orden sagt vill jag säga - jag älskar dig!


Denna underbara person tillbringade jag kvällen med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback