31år och så snygg?!

    Inlägget skrivet:2009-10-24 09:44:49

God morgon!
Idag är det lördag, löningshelg och min första lediga dag på 10dagar.
Känns väldigt skönt! Igår invigde jag flustret med Malin och familj.
Hade så jäkla kul, fast det har man alltid när Malin är med! En riktigt
lyckad kväll ;)

Idag ska jag faktiskt åka på innebandymatch, och få spela! kommer jag
ens ihåg hur man spela? Det får gå som det går, kommer nog vara riktigt kul
iaf.

Längtar tills i kväll, då blir det mys med magnus, kinamat (och jag Älskar kinamat)
och bio. Magnus är då min systers pojkvän som har fyllt år och kan man
få en bättre present än att umgås med mig, äta gott och titta på en bra film?

ÅHH det bästa är ju att lönen har kommit! Och jag Älskar min lön. UNDERBART!
Jag shoppar på som aldrig förr, igår köpte jag ett par nya skor. perfekt till fest och
jobbet.. Jag njuter!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback