"Tänk på skärpet, in med magen"

    Inlägget skrivet:2009-10-29 21:31:09

Hade en skön sovmorgon till kl12 i dag, en välbehövlig sådan. Hade Malin på
besök i går kväll. Med massa skratt så vart det ganska så svårt att somna.
Jobbet flöt på bra, Hanna kom och lunchade med mig och tittade på Halloween outfits.
Är super taggad för lördag! Tror det kommer blir en grym kväll! Underbara Maja
som erbjöd sig att jobba på lördagen istället för mig, kommer ha hela dagen att
göra mig iordning på! TACK ♥
Efter jobbet kom Malin och hämtade upp mig för att sedan åka vidare till Ultuna
för ett corepass. Vet inte riktigt om det var min grej, men kul att prova på iaf.
Nu är det bara att ladda om, tv, dator och sängen. God natt!


Kommentarer
Postat av: Linn

Ha det så kul på lördag!!!!



(älskar förresten core)

2009-10-30 @ 10:20:42
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback