Mjuka och sköna

    Inlägget skrivet:2009-10-19 21:41:51

Det märks tydligt att folk har pengabrist så här innan löning.
Det är verkligen super lugnt på jobbet! I morgon kommer iaf barnbidraget
och vi ska även bygga om butiken, så jag hoppas på bättre drag då.
Svängde förbi Stadium på lunchen och inhandlade lite träningskläder, Japp
jag ska börja träna. Ska nu i veckan köpa gymkort på friskis! Är sjukt motiverad!!
Vart även lite shopping på VILA i dag, ett par jeansleggings i sammet och en väska.
Jag bara Älskar min personalrabatt !! ♥
Har även trevligt sällskap i soffan i kväll, Ice är på besök!

 
Nike funktionslinne 249:-
Addidas (tajta) byxor 399:-
jeansleggings VILA 299:-


Väska VILA 299.-

Ice


Kommentarer
Postat av: Linn

Exakt!! Varför inte köpa på sig ALLT man vill ha, nu när man har chansen!!



Det känns som att man samlar på jackor och söta klänningar just nu!!

2009-10-20 @ 11:07:13
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hehe sant, vi har fått in massa fint nu. handlar som aldrig förr ;)

2009-10-21 @ 18:56:02
URL: http://mariavonrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback